Specialista/ka podpory prodeje
POKUD MÁTE ZA SEBOU:
- Středoškolské vzdělání
- Minimálně 2 roky zkušenost v oblasti administrativní podpory obchodního oddělení – nejlépe prodej nebo pronájem techniky (manipulační, stavební, silniční nebo zemědělské stroje) nebo jejích doplňků a příslušenství
- Velmi dobrá znalost českého jazyka – slovem i písmem
- Základní znalost AJ (oborová terminologie, komunikace s výrobci a zákazníky)
- Pokročilá znalost práce s MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
- Znalost CRM Databox výhodou
- Znalost účetního a ekonomického programu POHODA výhodou
A POKUD MÁTE TYTO PŘEDNOSTI:
- Zájem o manipulační techniku
- Schopnost a ochotu podporovat obchodníky a hledat řešení jejich požadavků
- Schopnost získávat informace a předávat je správným lidem
- Nadstandardní organizační schopnosti, schopnost zařídit věci a úkoly dotáhnout do konce
- Asertivní a příjemné vystupování, prozákaznický přístup
- Zodpovědnost, pečlivost a důslednost
- Komunikativnost
- Samostatnost a současně týmový přístup ke spolupráci
TAK NA VÁS ČEKÁ:
- Pestrá náplň práce, žádná rutina
- Administrativní podpora obchodního týmu (příprava a kontrola obchodních dokumentů, správa a distribuce poptávek, administrace výběrových řízení, interní zprocesování obchodních zakázek)
- Zpracování obchodní dokumentace k zakázkám
- Objednávání techniky u výrobců / dodavatelů
- Objednávání mezinárodní a tuzemské dopravy
- Zajištění financování u leasingových společností a správa leasingových smluv
- Zajištění pojištění techniky
- Objednávání služeb od interních dodavatelů – dílenské práce, servisní práce v terénu, doplňky a vybavení techniky
- Správa zákazníků, obchodních případů a zakázek v CRM (průběžná aktualizace dat)
- Fakturace prodejních a nájemních zakázek, kontrola příchozích faktur k obchodním případům
- Reklamace nové techniky u výrobců / dodavatelů
- Správa e-shopu (prodej a pronájem techniky)
- Reporting aktivit a výsledků obchodního oddělení
- Denní komunikace se zákazníky, dodavateli výrobků a služeb
A ODMĚNOU VÁM BUDE:
- Jistota práce v perspektivním oboru v české firmě s více než 30letým úspěšným působením na trhu
- Firemní kultura středně velké firmy s důrazem na otevřenou komunikaci, týmovou spolupráci a spokojenost zaměstnanců. Nebudete číslo v seznamu, ale důležité kolečko v našem stroji!
- Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
- Finanční ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem, nabízené pozici a přístupu k práci
- Průměrně 2 400 Kč měsíčně k čísté mzdě na stravování (stravenkový paušál 116,- Kč/den)
- 28 volných placených dnů (5 týdnů dovolené + 2 dny sick days + 1 den firemní svátek)
- Mobilní telefon i pro soukromé použití (neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR; volná data)
- Firemní akce a týmové aktivity
- Profesní školení
- Celodenní pitný režim (káva, mléko, čaj, voda)
- Okamžitý nástup