Specialista/ka podpory prodeje

POKUD MÁTE ZA SEBOU:

  • Středoškolské vzdělání
  • Minimálně 2 roky zkušenost v oblasti administrativní podpory obchodního oddělení – nejlépe prodej nebo pronájem techniky (manipulační, stavební, silniční nebo zemědělské stroje) nebo jejích doplňků a příslušenství
  • Velmi dobrá znalost českého jazyka – slovem i písmem
  • Základní znalost AJ (oborová terminologie, komunikace s výrobci a zákazníky)
  • Pokročilá znalost práce s MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
  • Znalost CRM Databox výhodou
  • Znalost účetního a ekonomického programu POHODA výhodou

 A POKUD MÁTE TYTO PŘEDNOSTI:

  • Zájem o manipulační techniku
  • Schopnost a ochotu podporovat obchodníky a hledat řešení jejich požadavků
  • Schopnost získávat informace a předávat je správným lidem
  • Nadstandardní organizační schopnosti, schopnost zařídit věci a úkoly dotáhnout do konce
  • Asertivní a příjemné vystupování, prozákaznický přístup
  • Zodpovědnost, pečlivost a důslednost
  • Komunikativnost
  • Samostatnost a současně týmový přístup ke spolupráci

 TAK NA VÁS ČEKÁ:

  • Pestrá náplň práce, žádná rutina
  • Administrativní podpora obchodního týmu (příprava a kontrola obchodních dokumentů, správa a distribuce poptávek, administrace výběrových řízení, interní zprocesování obchodních zakázek)
  • Zpracování obchodní dokumentace k zakázkám
  • Objednávání techniky u výrobců / dodavatelů
  • Objednávání mezinárodní a tuzemské dopravy
  • Zajištění financování u leasingových společností a správa leasingových smluv
  • Zajištění pojištění techniky
  • Objednávání služeb od interních dodavatelů – dílenské práce, servisní práce v terénu, doplňky a vybavení techniky
  • Správa zákazníků, obchodních případů a zakázek v CRM (průběžná aktualizace dat)
  • Fakturace prodejních a nájemních zakázek, kontrola příchozích faktur k obchodním případům
  • Reklamace nové techniky u výrobců / dodavatelů
  • Správa e-shopu (prodej a pronájem techniky)
  • Reporting aktivit a výsledků obchodního oddělení
  • Denní komunikace se zákazníky, dodavateli výrobků a služeb

 A ODMĚNOU VÁM BUDE:

  • Jistota práce v perspektivním oboru v české firmě s více než 30letým úspěšným působením na trhu
  • Firemní kultura středně velké firmy s důrazem na otevřenou komunikaci, týmovou spolupráci a spokojenost zaměstnanců. Nebudete číslo v seznamu, ale důležité kolečko v našem stroji!
  • Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
  • Finanční ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem, nabízené pozici a přístupu k práci
  • Průměrně 2 400 Kč měsíčně k čísté mzdě na stravování (stravenkový paušál 116,- Kč/den)
  • 28 volných placených dnů (5 týdnů dovolené + 2 dny sick days + 1 den firemní svátek)
  • Mobilní telefon i pro soukromé použití (neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR; volná data)
  • Firemní akce a týmové aktivity
  • Profesní školení
  • Celodenní pitný režim (káva, mléko, čaj, voda)
  • Okamžitý nástup