Poprodejní podpora a služby
Služby poprodejní podpory se skládají ze zákaznického dispečinku, konzultací ohledně náhradních dílů, dodatečné potřeby bezpečnostních prvků, komponentů, reklamací a potřeb servisních zásahů našich mobilních servisních pracovníků v regionech.
Základním mottem naší společnosti je:
Prodejem manipulační techniky či služeb od YALE CZ spolupráce teprve začíná!
Základní parametry fungování Yale Partner - servisní zabezpečení zákazníků
- Servisní technici disponují ve svých servisních vozech základním sortimentem náhradních dílu, potřebnými pomůckami pro realizaci servisního zásahu, ale nezbytnou výbavou je dnes již i IT technika pro diagnostiku.
- Hodnota, optimální množství a skladba originálních HY ND zabezpečuje z více jak 95 % opravu na první návštěvu.
- Propojení diagnostiky, IT technologie a interního systému zabezpečuje rychlejší zpracování servisní zakázky u zákazníků a tím se snižuje doba opravy a zvyšuje využitelnost techniky pro zákazníky.
- Všichni servisní technici YALE CZ procházejí systém průběžného školení tak, aby díky novým vědomostem a průběžného zdokonalování přispěli ke spokojenosti uživatelů Yale manipulační techniky.
- Mobilní servisní vozy značky Renault zaručují spolehlivost dojezdu, bez neplánovaných výpadků a šetří životní prostředí, díky nízké úrovně produkovaných spalin a nízké spotřebě paliva.
- V případě uzavřené servisní smlouvy garantujeme v rámci programu Yale Partner zprovoznění do 5 pracovních dnů, případně poskytneme náhradní techniku podobné.
- Pro dostatečné zabezpečení rychlé reakce na servisní zásahy využíváme kombinaci mobilních servisních techniků (mobilní dílny v regionech), stabilní dílenské provozy Praha, Brno, Frýdek Místek včetně skladového zázemí a residenční techniky (působící přímo v lokalitě našich zákazníků).
- Provádíme záruční i pozáruční servis veškeré manipulační techniky Yale a UTILEV, Steinbock, Hyster a ostatních značek provozovaných na území celé České Republiky.
- Naši snahou v oblasti servisní podpory je vždy individuální přístup, to je důvod, proč uzavírání Yale Servisní smlouvy je aktuálně velmi vyhledávaným produktem našich zákazníků.
- Vzhledem k online monitoringu všech servisních techniků v terénu dokážeme v rámci centrálního dispečinku flexibilně reagovat na požadavky „urgentních servisních zásahů“.
Zákaznický servis - zásahy servisních techniků
(pracovní doba Po - Pá 7:00 - 16:30)
servis@yale.cz
mobil +420 602 274 808
Objednáváme náhradní díly, dodatečné komponenty
Objednáváme příslušenství (přídavná zařízení, kabiny, bezpečnostní prvky apod.)
podporaprodeje@yale.cz
popř. váš reg. zástupce
Poskytujeme náhradní vozíky na překlenutí oprav, pronajímáme vozíky
pronajem@yale.cz
tel. +420 730 183 401
případně váš regionální poradce Yale
Po kontaktování servisního dispečinku k vám v co nejkratší době vyšleme servisního technika dle pravidel priorit: smluvní partner, záruční opravy, vzdálená diagnostika potřeby zásahu atd.